Sprzedajemy hurtowo i detalicznie oraz produkujemy mechanizmy zegarowe do najróżniejszych zastosowań. Więcej... 
                          Zalety 
                  oferowanych wieżowych mechanizmów zegarowych: 
                  - wykonane są z materiałów nierdzewnych i odpornych na ścieranie 
                  (brąz, stal, nierdzewna, poliamidy) 
                  - nie wymagają smarowania 
                  - nie posiadają żadnych pracujących styków elektrycznych 
                  - dają efekt płynnego przesuwu wskazówek 
                  - posiadają zasilanie awaryjne z układem automatycznego ładowania 
                  akumulatorów (gdyby zegar nie został wyposażony w zasilanie awaryjne, 
                  wówczas po przerwie w zasilaniu zegar samoczynnie się nastawia, 
                  ponieważ brak zasilania, nie powoduje utraty informacji o upływającym 
                  czasie) 
                  - mechanizmy wyposażone są w optyczny układ kontroli pozycji wskazówek 
                  - komputer sterujący pracą mechanizmu wykrywa błędne ustawienie 
                  wskazówek, np. na skutek uszkodzenia mechanizmu lub przeciążenia 
                  wskazówki. W takim wypadku komputer samoczynnie dokonuje korekty. 
                  - moment napędowy wskazówek ustawiany jest programowo, maksymalnie 
                  do 20Nm 
                  - przystosowane są łącznie z akumulatorami zasilania awaryjnego 
                  do ciągłej pracy w zakresie temperatur od -25 do +50°C 
                  -mechanizm posiada dwa programowane wyjścia innych urządzeń (np. 
                  dzwony, oświetlenie) 
                  - mechanizm posiada małe gabaryty i niewielki ciężar. 
                  - są produktem krajowym - wszystkie elementy zostały zaprojektowane 
                  i wytworzone w Polsce                 
                 
                  - posiadają dziesięcioletnią gwarancję
  
                  - Nasze mechanizy zegarowe przeszły przyspieszony test zużycia odpowiadający 100-letnej pracy mechanizmu. Test w warunkach ekstremalnych (temperatura od -30 do +60°C; wpływ warunków atmosferycznych) spowodował śladowe zużycia przekładni i kół zębatych umożliwiając dalszą wieloletnią i bezawaryjną pracę naszych mechanizmów
                |